Isabel Moll treedt toe tot Raad van Commissarissen bij Odido

Met ingang van 1 februari 2024  is Isabel Moll toegetreden als lid van de Supervisory Board van Odido Nederland, op voordracht van de Ondernemingsraad van Odido. Ze vervangt Nicola Bleasby, die de Supervisory Board in oktober 2023 verliet. Moll  zal deze taak uitvoeren naast haar functie als CEO van Dell Technologies Nederland.  

Moll heeft meer dan twintig jaar ervaring in de ICT-industrie. Eerder was Moll onder meer partner bij KPMG en was ze twaalf jaar werkzaam bij Microsoft.  De Supervisory Board van Odido bestaat naast Isabel Moll uit voorzitter Olaf Swantee, Johan Andsjo, Svenja de Vos, Gabriele Cipparrone, Gonzague de Lhoneux, Max Fowinkel en Guido Nieuwenhuizen.

Customer Champion
Odido heeft een heldere missie: de klant  nog verder centraal stellen in al haar bedrijfsactiviteiten, de onbetwiste Customer Champion worden. Om deze strategie waar te maken, de nummer één klantervaring te bieden en #1 NPS te scoren voor mobiel en vast, is de provider continu in beweging.

----English version----


Isabel Moll joins the Supervisory Board of Odido


As of February 1, 2024, Isabel Moll has joined the Supervisory Board of Odido Netherlands, on the recommendation of the Works Council of Odido, on the recommendation of the Works Council of Odido. She replaces Nicola Bleasby, who left the Supervisory Board in October 2023. Moll will perform this task alongside her role as the CEO of Dell Technologies Netherlands.

Moll has over twenty years of experience in the ICT industry. Previously, Moll was a partner at KPMG and worked at Microsoft for twelve years. Alongside Isabel Moll, the Supervisory Board of Odido includes Chairman Olaf Swantee, Johan Andsjo, Svenja de Vos, Gabriele Cipparrone, Gonzague de Lhoneux, Max Fowinkel, and Guido Nieuwenhuizen.

Customer Champion
Odido has a clear mission: by prioritizing the consumer in all its business activities, it aims to become the undisputed Customer Champion. To realize this strategy, deliver the number one customer experience, and achieve the #1 NPS for mobile and fixed services, the provider is constantly evolving.